Ако Фейсбук страницата ви е наситена само с обяви за имоти, може да се каже, че все още не знаете как оптимално да използвате тази социална мрежа, за да правите маркетинг и да достигате до своите потенциални клиенти.
Фейсбук маркетингът за повечето брокери се лимитира до това да създадат Фейсбук страница и да публикуват в нея множество обяви за имоти, ден след ден.
Като професионалисти, работещи в тази ниша ние в Lions Group разбираме, че повечето агенти имат трудности при измислянето на уникални Фейсбук маркетинг идеи. Ето защо те публикуват само обяви за имоти.
Ние създадохме това пълно ръководство в полза на всеки, който иска да узнае как да прави добър Фейсбук маркетинг.
Съдържание:
Правите голяма грешка, ако използвате личен профил, за да промотирате своя бизнес. Първата ви стъпка спрямо Фейсбук маркетинга е да настроите бизнес страница, която да е посветена на вашия бранд.
Един от най-големите минуси на използването на персонален профил е, че не можете да прехвърлите лимита от 5000 приятели. От друга страна с Фейсбук бизнес страница, можете да съберете няколкостотин хиляди последователи.
Персоналният профил не ви дава достъп до Фейсбук Анализите, които могат да ви помогнат да увеличите ангажираността на своите фенове и то много.
Също така разделите са мощен инструмент, който можете да използвате само с бизнес страница.
И най-вече не можете да използвате платени реклами от личен профил във Фейсбук. Както знаете тази социална мрежа се слави като един от най-евтините варианти на платена реклама за недвижими имоти. Ето защо е добре да се възползвате качествено от нейните функционалности.
Въпреки казаното по-горе, все пак е много добра идея да използвате своя личен профил, за да се свържете с клиентите си на по-персонално ниво. Можете да харесвате постовете им, по теми и поводи като например рожденни дни или годишнини.
Можете да брандирате своя профил и да го използвате не само, за да се свържете със своите приятели, но и с важни хора в индустрията. Вместо с бранд, те ще предпочетат да комуникират с реален човек. Ако обаче приемете за приятели непознати за вас хора, все пак е важно да обърнете внимание на своите настройки за поверителност.
Имате ли представа кой точно е правилният размер за вашата корица и профилна снимка в страницата? Потърсете информация относно това, преди да качите изображенията. Със сигурност не искате профилната снимка или корицата да са лошо отрязани и да не се виждат добре.
Възможно ли е снимката на профила, която използвате всъщност изобщо да не е релевантна на бранда ви? В такъв случай я сменете веднага. Тази част от бизнес страницата ви трябва да съдържа вашето лого.
Профилната ви снимка ще се показва на вашите последователи и е първото нещо което те забелязват. Също така се вижда на всеки ваш пост или ако оставяте коментари от името на страницата си.
За разлика от снимката на корицата, профилната снимка не бива да се сменя често. Тя репрезентира вашия бизнес и бранда ви. Ако я сменяте често аудиторията ви може да се почувства объркана.
Кога беше последният път в който сменихте своята снимка на корицата? Сигрно дори не си спомняте. Освен красивите снимки на имоти, които публикувате е добре от време на време да сменяте тази най-видима част от страницата с нещо, което съдържа персонално послание към вашите последователи. Можете да я сменяте в съответствие с големи празници или специални оферти.
Такива снимки могат да бъдат пагубни за вашия имидж. Ако например сложите картинка на имот, който не продавате, можете да създадете интерес към него и множество запитвания. Това ще създаде недоверие във вашите потенциални клиенти.
Вашата Фейсбук страница трябва да има всичката налична за вас контактна информация, както и линк към сайта ви, телефон, имейл и адрес.
Не забравяйте да напишете няколко думи за бранда си в секцията относно в раздел “Информация”.
Откакто Фейсбук разреши бутон с призив за действие, той се превърна в мощен инструмент за генериране на запитвания. Добре е в снимката на корицата си да имате някакъв вид призив за действие, като например: “Обадете се сега.”
Ако имате бутон обадете се сега, той трябва да води към вашия телефонен номер.
Важно е да промотирате имотите, които предлагате, но не само тях. Винаги използвайте хубави снимки на жилищата. Не добре фокусирани или грозни снимки, определено могат да отблъснат потенциалните клиенти и говорят за лоши маркетингови умения.
Голяма част от съдържанието, което генерирате трябва да бъде полезно за вашите фенове. Трябва да им помага да решат даден проблем или да ги информира за важни въпроси свързани с недвижимите имоти.
Превърнете своите доволни клиенти в застъпници за вашия бранд. Винаги ги подканвайте да оставят коментари и оценки във Фейсбук страницата ви. Това ви помага да придобиете отлична репутация.
Ако някой от имотите, които продавате, получи множество оферти за покупка, създайте усещане за неотложност в потенциалните купувачи, като промотирате факта, че жилището е много търсено.
Продали сте рекордно много жилища през последната година или друга важна новина? Промотирайте това във вашата Фейсбук страница.
Ако скоро сте дали интервю за местен вестник или сте поканени за лектор на конференция, можете да промотирате това във Фейсбук страницата си. Добре е да изглеждате като експерти в областта, в която работите.
Това не само спомага за изграждане на връзка с вашите последователи, но и прави на посетителите на страницата ви впечатлението, че сте комуникативни, лесни за достигане и професионалисти.
Ако някой от постовете се отнася до даден агент например, винаги го тагвайте, за да може Фейсбук феновете ви да се свържат с него. Също ако има съдържание релевантно към определен човек, не се колебайте да ги отбележите.
Постове с цитати или поздравления за празници, също и “Как сте днес” постове понякога са изключително добра идея, защото скъсяват дистанцията. Можете да помолите ваши близки да отговорят първи, за да потръгне комуникацията.
Някой от агентите ви е рожденник? Споделете с аудиторията си и му честитете. Това показва уважение, добра работна атмосфера и помага за брандинга ви.
Изберете тема свързана с недвижимите имоти и задайте въпрос на аудиторията. Така ще разберете какво е тяхното мнение по темата и ще ги ангажирате със своето съдържание.
Можете да сложите важна информация за жилището в самата публикация или пък в снимката. Промотирайте имотите, които предлагате активно, но не само тях.
Споделяйте статии за тенденциите на пазара, както и образователно съдържание на други теми.
Споделяйте наръчници за купуване и продаване на имоти, както и информация за инвестициите в недвижими имоти.
Следете популярните събития свързани с недвижими имоти, които хората посещават и споделяйте информация за тях. Целта е да бъдете полезни на своята аудитория.
Такъв тип публикации, например за декориране на дома, са много популярни сред новодомците. Те ще следят и останалото ви съдържание за още ценни съвети и по-лесно ще ви препоръчат.
Можете да станете партньори с други онлайн бизнеси, които са свързани с вашата дейност, като споделяте постовете си при тях, а от своя страна ги промотирате във вашата страница. Все пак подберете партньорите си така, че те да донесат някакъв вид стойност на вашите потенциални клиенти.
Ако даден имот има намалена цена, задължително публикувайте за него във вашата Фейсбук страница. Хората обичат промоции и оферти, дори когато става въпрос за недвижима собственост.
Разнообразието във форматите на съдържанието, което публикувате е много важно. Така се увеличава органичното достигане на поста.
Публикуването на видеа е винаги добра идея, ето защо все повече брокери го използват. Можете да заснемете видеа на различни тематики и да направите серия от информативни постове.
Един от най-популярните формати на съдържание във Фейсбук е карусела. Използвайте го за да представите вашите листинги по нов и атрактивен начин.
Ако искате Фейсбук страницата ви да добие широка популярност, публикациите ви трябва да бъдат интересни, образователни и готови за споделяне от широка аудитория.
Добре е да публикувате цитати от време на време, стига да не прекалявате с това.
Публикувайте ако участвате в даден конкурс или ако има важно събитие, на което присъствате.
Снимките на красиви луксозни имоти, често се споделят от аудиторията.
Разпишете съдържание на теми, които вълнуват вашите потребители, като това може да са бележки, статии, които водят към сайта ви или образователни публикации.
Ако в момента има спорен въпрос, по който обществеността често изказва мнение, можете да заемете страна и да инициирате дискусия на вашата страница.
Знаете ли, че ако публикувате в определено време от деня, постовете ви могат да достигнат до повече потребители? Това е така, защото те са активни в социалната мрежа по различно време от деня. Направете тестове и вижте как се представят публикации, които сте пуснали сутринта и в края на работния ден. Определете, кога достигат до по-голяма аудитория и се фокусирайте да публикувате в това време от деня.
Това е най-добрият начин да се свържете с потенциалните си клиенти и с други бизнеси във вашата индустрия. Има подходящи групи във вашата ниша, където е добре да членувате.
Открийте такива групи и се присъединете, след което бъдете активни и споделяйте ценна информация. Можете да публикувате там по-важните си постове.
Харесвайте и споделяйте постове от групите, коментирайте съдържанието там и канете хора да харесат страницата ви.
Задавайте интересни въпроси на различни теми и приканвайте с призив за действие, хората в групата да вземат участие в разговора.
90% от усилията ви трябва да са насочени към правилното таргетиране на аудиторията за вашата реклама. Вземете под внимание: локацията, възрастта, интереси, поведение, приходи и професия, когато определяте своя таргет.
Можете да изберете множество цели, когато създавате Фейсбук реклама:
Независимо каква е целта ви, трябва да постигнете максимален резултат при минимален разход.
Това е един от най-новите инструменти на Фейсбук. Ето няколко идеи, как можете да го използвате в своя полза.
Вместо да използвате постове с оферти, можете да направите много интересен броадкаст в реално време на тема как да купите или продадете имот.
Имате страхотен нов имот на пазара? Защо не вземете със себе си камерата си и не направите една виртуална обиколка в него?
Повечето купувачи не са много добре наясно с кварталите, ето защо е добра идея да направите LIVE, в който просто ги разхождате в даден квартал в реално време.
Ако искате да сте на челни позиции с вашето Фейсбук присъствие, трябва да наблюдавате какво прави конкуренцията. Проверявайте техните маркетингови стратегии и им направете анализ. Възползвайте се от най-добрите им идеи като ги използвате в своя полза, без да ги копирате.
Има множество маркетингови инструменти, които можете да използвате, за да достигнете до информацията за вашите конкуренти. Възползвайте се от тяхната сила, за да направите своите изводи, преди да предприемете действия.
Ако приложите стратегиите в това ръководство, със сигурност ще бъдете много по-успешни в своето Фейсбук присъствие.
за нашия бюлетин, за да бъдеш в течение с новини, събития и всичко ново покрай нас.
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки“. Общи условия и "бисквитки"